SUNDAY

Vad har jag gjort idag? Nothing at all.Jo, lyckats få punka på bilen sen var det väl inget mer ..jobbat har jag också gjort, klippt och klistrat, ätit grillmat, lyssnat på musik och snart ska jag ta en dusch och packa inför imorgon (skola), oj plötsligt blev det en hel del. Kan inte förstå att 8 veckor nu gått sens jag såg skolans port, och idag om två månader kliver jag ut från den skolan och återvänder aldrig mer. What a feeling, jag kommer säkert böla den 10e juni över att lämna alla vänner osv osv men, åh jag kan inget annat än längta. Min-last-year book håller på att fyllas med galenheter som har gjorts under mitt sista år. Ska fortsätta med min nu, finns en bunt med bilder sen dejtar jag duschen och gör de sista på min to-do-lista. REHÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0