SUNDAY

Sån typiskt latdag,söndag. Gick upp väldigt tidigt,riktigt tidigt och åkte till Skövde för jobba blev klar efter några timmar sedan övningskörde man hem.La mig i sängen och såg avsnitt av Bones och Smallville äntligen har man kommit in i den där vardagsrutinen alla mina favoritserier is back,och ni kan ju tänka er hur mycket jag längtar till tisdag... (not good för teorin).Sedan somnade jag,efter det så.... tänker ej dra historian ,kan säga att var i skövde igen och köpte mors sista present. :)

Senaste dagarna har jag inte alls varit på bra humör,eller mått bra över huvudtaget jag känner mig svimfärdig nonstop, så jag sket i sista storköks dagen i fredags stannade hemma för att vila upp mig. Smart drag. Igår lagade jag mat, kinamat och städade undan i brors rum fyra jävla timmar senare och tre sopsäckar var jag nöjd. Imorgon är det dags för skola igen, spexfoto imörgon också camen hänger med mig för oj vilken fotobok jag ska göra :) Nu hade jag tänkt läsa lite körkortsteori, duscha,körkortsteori och sova för mitt huvud börjar snurra återigen. Vad fan är det som är fel? Well,kan säga en sak nästa söndag kommer det snurra, för ni vet ju vad som väntar mig då?Inte fan är det en tråkig hemma-sittar-dag!

Kommentarer
Postat av: SIEL

haha men allerhur! :D

2010-09-27 @ 14:00:15
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0