NEED SOME TIME TO RELAX

Som jag nämnde i tidigare inlägg är jag hemskt stressig,jag har en massa att göra även om min lista verkade vara den minsta "to do list" någonsin, men det är det inte den innehåller mer än vad en lista med 10 jävla saker på. Det var skönt att träna idag,riktigt jävla skönt en timmes träning satte det bästa verkligen,skönt och avkopplande. Är nu hemma,sitter och installerar ett jävla skrivprogram då mitt försvann när jag drabbades av virus och var tvungen installera om hela skiten, ska göra klart min engelska och ikväll ska jag läsa ut teori boken så att jag imorgon kan börja om på nytt. Jag tänkte göra klart svenska idag med,men jag kom på jag har en oerhört kort dag imorgon så har i princip hela dagen på mig förutom på kvällen då jag drar ut på en prommis med bästa V.

Angående teorin,jag är hemskt stressad vill ha mitt körkort nuuuu! Och jag ångrar att jag bokade faktis för jag känner mig inte redo,men när kommer jag göra det?Jag menar jag är sån som person kan sitta i en vecka och plugga konstant till ett prov och ändå ej vara redo jag är stressad hur man än vrider och vänder på det. Jag ska andas, ska plugga och ta det som det kommer för som min pappa sa inget är viktigare än min hälsa,det kommer när det kommer jag ska inte stressa upp mig och skita totalt i skolan nu pga körkortet.För förr eller senare kommer jag ha det,vi hörs ikväll mina vänner då jag kanske,men bara kanske lägger in någon bild från helgen men jag tvivlar starkt,hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0