MÅNGA OM OCH MEN

Sitter nu och har det tråkigt,kollat ut alla sässonger av Smallville vad fan ska jag somna till nu?Åh,serietips?Är iaf skittrött så ska tvätta håret snabbt och sedan lägga mig imorgon väntar ännu en jävla dag i köket,idag var jag sjukt jävla duktig i köket så en stjärna till mig,vänta inte en utan dubbel stjärna :) Ville igentligen skita i morgondagen och sova hos Lena inatt men efter många om och men beslutade jag mig för att skita i det,jag har endast 3dagar kvar i restaurang köket lite dumt att skita i det då det är förbannat god mat då och man lär sig mycket mer än när man är i storköket hehe,visst är jag duktig som inte skolkar. För att komma till något helt annat så fick jag hem mina beställda skor från Nelly igår,och idag såg jag att på klacken var det en stor repa intryckt lixom inte så jävla snyggt så blir att byta de hoppas de har bara kvar i min strl. fram tills jävla paketet kommer fram till de,håll tummarna för jag älskar skorna är så jävla nöjd över de och ja,jag har shoppat en hel del skor under den senaste tiden som jag inte haft tid att typ visa er så det kommer lite små inlägg då och då med mina nya skor :) NJUT!Ska lägga upp lite bilder från gårdagen också i nästa inlägg så kika in om en stund igen,kanske om ca 30min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0