I FEEL LIKE A BUSINESSWOMAN

Har känt mig riktigt stressad idag, engelska,samhäll,idrott och avslutas med svenska.Jobbig dag med andra ord,inte ens en 8h dag i köket är så pass jobbig,hehe. Just nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig och väntar på att den sista tårtbotten ska bli klar, det är bra att låta de vila innan man sätter ihop själva tårtan då blir det lättare och mycket bättre. En stor vanlig tårta och en liten glutenfri,tackar min kusin Jelena som hjälpt mig utan henne hade jag aldrig haft den sista tårtbotten i ugnen då vi gjort tårtbotten för tårtbotten vilket tar hemsk lång tid hehe :)

Om tio minuter börjar idol, sedan har jag en massa underbara serier att se på bla one tree hill,jag är enormt glad!Har laddat upp med godis och tortilla chips med salsa sås,tjejveckan är här. Imorgon har jag en massa att stå i,ska åka in och handla med pappa innan 11 för då måste jag möta upp min underbara vän Lena för en lunch på stan för att sedan dra iväg till skolan för att ha fyra timmars projektarbete underbart...eller inte men det går bra för oss så ska bli skönt att vara ledig på fredag istället.

Jag återkommer med få spexfoton efter idol tror jag,håll utkik.Vi hörs senare mina underbara läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0