SOMETHING NEW



Smycken får jag aldrig nog av,de silvriga är från min kära mamma. :)

Kommentarer
Postat av: neli

hej vännen :D

hahaha men oj, jag skrev fel.. klart jag menade onsdagskväll haha. tack sötis :D jag hade inte märkt det om du inte hade sagt något haha. helt borta är jag :D



ja, vilken tur att du har jobb.. jag skulle göra allt för ett jobb nu fan haha :P men jag har min pappa än så länge haha. han är min bank :P ååh din pappa verkar lika snäll ju hihi. undra vad det är med pappor egentligen haha. mamma ger mig inte alls lika mycket som pappa, men mamma köper mest kläder och sånt till mig när vi är ute och handlar medans pappa ger mig bara när jag behöver :)



ååh stackare, låter ju inget vidare kul :( hoppas verkligen att du blir bättre snart! så himla surt att vara sjuk.



åh va roligt att resa lite hihi :D speciellt london också. jag vill också dit :( <3 haha. förresten, ringen från h&m var riktigt fin som du har köpt. like it <3



mjo skolan går väl sådär.. jag har tyvärr lagt av med den här kursen som jag egentligen skulle läst nu till höst för att kunna komplettera mina omtentor som jag har kvar från i våras. det är 3 stycken. vet inte om jag sagt det till dig :( så nu fokuserar jag mig bara på dem.. men sen till våren, nästa år, börjar jag som vanligt igen.. ska läsa svenska då så jag längtar som fan. orkar inte med engelska mer. rena helvetet! annars är det bara bra hihi :D hur går det själv med skolan och så gumman? :)



puss puss draga

2010-10-14 @ 15:03:55
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: SIEL

SNYGGGGT!

2010-10-18 @ 10:41:04
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0