JAG SKULLE KUNNA GÅ I IDE

Jag är så trött, att jag precis som det står i min rubrik kunna gå i ide och sova bort hela vintern och komma tillbaka sen innan studenten då jag har ett körkort i handen,studentmössan på huvudet och sjunger om studentens lyckliga dar...men det är ju fortf. en dröm (bör gå i uppfyllelse höhö). Har varit hos min vän Vanessa, skulle påbörja samhällen,jag fattade 1 mening av typ 100 så jag sket i det ämnet och har valt ett nytt, Det sönderslitna Jugoslavien kände att det kan vara något jag kan mer om än Palestina- och Israelkonflikten ska ge det ett försök och ska börja så snart jag bara kan.

Ni som läst min blogg innan (tog bort det inlägget) vet att jag hade en massa att göra gällande skolan, jag lovade mig själv att få svenska arbetet klart ikväll gissa om jag höll det jag lovade?Verkligen inte. Jag är alldeles för trött att jag inte kan läsa ens fakta på internet och för att vara ärlig ser jag knappt vad jag skriver nu. Så vad tror ni väntar mig imorgon? En härlig pluggdag, härlig och härlig är den väl inte för jag ser inte fram emot det men ska göra klart en massa det lovar jag, men just nu ska jag inte göra ett skit förutom att lägga mig ned i min säng ställa klockan och avsluta min kväll med ett avsnitt av onetreehill och sedan stendäcka. God natt.


fan vad jag vill ha sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0