INFLAMMATION



I en vecka nu har jag gått och haft för jävla smärtor i skulderbladet. Och idag tog jag äntligen tag i det och fick reda på att jag hade en inflammation i skuldran så inga idrottslektioner för mig inte, höhöh (H) ska ta dessa och hjälper inte de får man väl gå på sjukgymnastik vilket han tyckte lät bra,men nej..sånt är inte för mig. På köpet har jag drabbats av en hemsk förkylning,sjukt bra födelsedag....not.Tur att den avslutades med en shoppingrunda present till storebror och lite småsaker till mig själv !

Kommentarer
Postat av: Elvira

Första? haha i wish! Efter 5 jäkla försök klarade jag det.. Jag mådde så dåligt vart enda gång jag gick upp dit och gick ut med "Icke Godkänt" men till slut klarade jag. Det kommer du med göra. Det hjälpte jätte mycket med Bonniers Trafikskola.. och att man dagen innan läser igenom boken. Då klarnar allt.



Kämpa på!! :)

2010-10-12 @ 23:49:25
URL: http://elviton.blogg.se/
Postat av: neli

hej vännen :D



hihi ja den 27:e va det. du kommer ihåg haha :D va söt du är gullunge <3 nej jag fyller 21 hihi. killen fyller 22 :) ja det är riktigt jobbigt när man inte har pengar.. sjukt jobbigt. men som tur är får jag från pappa. han ger mig 1000 i månaden så jag kan ha.. så det är väldigt snällt av honom hihi. om jag inte hade fått från honom hade jag haft 0!! :/



jadå, nu är det bara bra hihi. fan dem veckorna va dem värsta i mitt liv... det visade sig att jag hade ett virus så det fanns inget annat att göra än att bara vara hemma och gå på alvedon och dricka mycket vatten. mådde verkligen piss! åååh så himla typiskt när dem ska säga såå.. sveriges sjukvård är ju fan skit. dem är konstiga! fattar inte hur dem kan vara såna.. haha, ser att du också tar declofenac.. min pappa tar det också nu. han har skit ont i sitt ben haha :D hoppas att det blir bättre med din inflammation <3



aaw, tack så mycket. va gullig du är :) det kanske inte blir så mycket shoppingbilder nu eftersom jag är helt pank, men håll ut.. det kommer haha :D

PUSS draga <3

2010-10-13 @ 14:53:56
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: SIEL

sv. haha jajamensan. teorin suger ;/

2010-10-13 @ 15:13:12
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Elvira

Ja, men lycka till! :D Tänk på att du för eller senare kommer att klara det. Har du klarat uppkörningen? Jag klarade den på andra försöket så jag hade två månader på mig att klara teorin.. efter tre veckor hade jag det!



Kram kram

2010-10-14 @ 09:24:22
URL: http://elviton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0