FÖRSTA SNÖN ÄR KOMMEN

Fick en chock idag när vi åt mat i skolan (oxfile med rotfrukter och klyftpotatis,de ni) de snöade för jävla mycket ute och gissa om jag blev besviken.Jag vill verkligen ha jul, och det är klart det ska vara snö då men hallå...det är oktober så snälla vädergudar låt det endast komma snö på julafton vore för jävla bra ,haha

Efter lektionen satt jag och pluggade med Sofia, till halv fem (!!!!!!) är helt slut var hemma vid halv sex, värt ens komma hem ska ju till skolan snart igen (eller inte,har sovmorgon imorgon). Har skrivit klart våran religion uppgift nu, renskrivit ett recept som skulle vara klart förra veckan, pratat med rektorn ang. 7v praktik, lämnat in min svenska insändare osv osv. Jag har fortf. en hel del att göra ett heeeelt Samhällsarbete och en svenska artikel. Ska vila lite nu och sedan kör jag igång med artikeln så jag kan lämna in den ska iaf sova ut imorgon,till 10 de ni ;) Kika in senare så visar jag lite bilder på nya sötisar som jag ännu inte hunnit göra samt en massa bilder från helgen ! Och vet ni? Förlåt för all denna tråkiga text.


Kommentarer
Postat av: neli

hej draga <3



sent svar igen haha. sorry vännen <3 shit, är det snö hos er också? det känns som att den har kommit nu på riktigt.. alla bara; det snöar här. det är värsta mycket snö och hit och dit.. fan, det är ju bara oktober och det snöar redan. sjukt :S och som du säger, fan snö ska det va på julafton, inte nu haha. även fast snön kan vara lite mysig ibland, men som sagt, inte nu utan på julafton haha :P



men gumman, du borde inte oroa dig alls över dina betyg :) jag hade världens sämsta betyg typ. okej kanske inte, men jag hade inte världens bästa heller. jag gick ut med ett IG och det va riktigt jobbigt, bara den tanken av att det står ett IG där fick mig att må dåligt.. jag hade mestadels G, bara några enstaka VG och bara ett MVG. jag ångrar att jag inte gjorde bättre ifrån mig i skolan, men jag är också den som har svårt att lära mig grejer. jag är väldigt trög av mig haha. har inte alltid vart så bra i skolan om man kan säga så. du verkar ju superduktig. tycker inte du ska oroa dig alls angående högskolan.. du verkar vara en smart tjej. visst, jag tycker det är skitjobbigt med högskolan. ALLA tycker det, men sen beror det också på hur man är som person och hur man är i skolan? du verkar ha lätt att lära dig. det intrycket har jag fått av dig iaf :) jag tror att du skulle klara av högskolan utan problem.. det är inte lätt för någon. det är svårt, det är det, men oroa dig inte. du kommer klara det fint. du är en väldigt duktig tjej gumman :) <3 kom ihåg det!



åh, det låter verkligen jobbigt. usch asså... ja, gymnasietiden va inte lätt, men tänk att andra har det faktiskt jobbigare. du anar inte hur mycket jag saknar gymnasiet haha. det är helt sjukt. jag kände precis som dig när jag gick på gymnasiet.. jag mådde inte heller bra. hade sjukt mycket problem med matten till exempel, men nu när jag tänker efter så skulle det vara fjuttproblem för mig nu. men när man går på gymnasiet så tänker man inte på det på det sättet. det inser man sen! du måste fortsätta vara stark gumman. du kan klara detta. jag lovar.. och om du känner för att gråta; SÅ GRÅT! det underlättar. men jobbigt det där med magkattaren.. usch. du får försöka att inte stressa så mycket. du är ung tjejen. inte ska du behöva stressa så mycket redan nu!



hihi okej. va roligt det låter. ni hade det säkert kul :) ja jag pluggade, men tror mig, jag får typ inte alls mycket gjort. det är surt. har tappat hoppet och lusten helt angående skolan. sen har jag bara tagit det lugnt. nu tänkte jag sätta igång med plugget igen.. blä säger jag bara!!

hoppas att du får en superbra helg vännen. ta hand om dig!

puss och kram söt <3

2010-10-22 @ 13:40:10
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0