BAD UPDATE

Dålig på att skriva?Yepp,thats me :) har haft fullt upp ganska bra tag nu. i helgen (lördags) firade vi mamma med 40gäster hade vi såklart fullt upp..igår hade vi inte tid att vila för då var det dags för 250DAGARS!! så jag är lagom sliten nu medans jag sitter i skolan utan mina två vänner (lena&sofia) hahaha,mobbad man känner sig det är en anledning varför man INTE ska fästa sig vid två personer.

har för tillfället samhäll och jag har inte gjort ett skit på hela jävla lektionen,lyckat..och det är 40 jävla minuter kvar, tufft alltså har uppsats,och vart jobbar jag bäst?jo hemma,inte i skolan iaf inte när de gäller sådana här grejer,dessutom måste jag ju ha hjälp av min vän vanessa.börjar bli uttjatat med text nu i detta inlägg men de kommer bilder på lite nytt och lite annat,latero!



ps: alltså har ni hört om de där jävla minkarna som blivit frisläppta? värda 8 jävla miljoner,alltså ärligt talat jag hade gärna velat fånga alla 17 tusen för få iaf en liten hittelön av de där 8miljonerna,hahahah

Kommentarer
Postat av: SIEL

haha gjorde du? göt att de vart precis samma då :D

men dom är snygga!

2010-10-04 @ 14:40:29
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0