SÖNDAG, 28 NOVEMBER

Första advent idag, och det känns verkligen som det (även om de svårt förstå det) de snöar ute sjukt mysigt men så jääävla kallt! Och jag är så deprimerad, för imorgon väntar mig ett prov och jag har inte ens börjat plugga och ni kan ju gissa bara om jag känner mig ubertrött.. ringde resebolaget idag för att dubbelchecka allt, att det verkligen är bokat haha vi är ju så noggranna med det här inte vill vi åka till imorgon ska jag betala anmälningsavgiften, vi får se hur det går ..haha bara jag inte gör något feeeel :P

Åh jag vill åka iväg redan nu, vi bokade igår och det känns som om de är hundra år kvar och speciellt när jag ser snön som bara kommer mer och mer vill jag härifrån, haha nu kommer jag typ tjata om denna resa fram till avresedagen som är så typiskt mig lixom, det var även 2 till som bokade på idag så nu är vi 10 glada,galna tjejer! jag har så mycket att se fram emot de här kommande året. 2011 kommer nog bara bli så jävla bäst, det kommer bli så bäst att jag skiter i vad jag gör på nyår (har inga planer ännu!!!) bara för att lixom det ska bli ett nytt år!! Jag får mina studentgrejer, jag åker till norge i sju veckor, kort därefter sticker vi på STUDENTRESA och sist men inte minst de allra viktigaste - STUDENTEN!!!



jag och du,alanya 2011 + 8 tjejer till!

Kommentarer
Postat av: Zeljka

Ja men mitt hår växer långsammare än långsammast hahaha, men jag tänkte att det är bättre att jag får friskt och kort hår än långt men vääääldigt slitet hår. Jag plattade det varje dag, och jag blonderade det i typ 2 år och sedan blev jag brunett.. det slet för mycket så då var det lika bra att kapa av det haha.. Lite ledsamt bara att jag kommer vara korthårig till nyår men den smällen får man ta ;b



jaa precis, jag hoppas verkligen det. Ska försöka övningsköra rätt mycket den här och nästa vecka så jag känner mig jätteredo.. =)

2010-11-28 @ 22:04:02
URL: http://zeljka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0