NYTT I GARDEROBEN FRÅN GT



Kommentarer
Postat av: neli

hej sweetie <3

förlåt för sent svar, men jag har haft en liten bloggpaus.. eller jag har inte haft någon lust heller för den delen. mycket kring skolan nu. jobbigt, men det känns lite bättre nu hvala bogu :) så nu börjar jag sakta men säkert ta tag i bloggen igen hehe.

hoppas verkligen allt är bra med dig hihi..



ååh tack så hemskt mycket för gratulationen hihi. va glad jag blir :D haha va söt du är! jag hoppas också att du överlever i 99 år till haha. sötis :D jo min födelsedag var helt underbar. fick en massa fint. riktigt nöjd :)



vilka fina grejer du köpt från gina. gillar den första tröjan. lite tjockare sådär. perfekt nu till hösten och vintern när det är kallt hihi. jag va inne på ginatricot igår och köpte mig också en tjockare kofta.. den är så mysig. bor typ i den haha :D borde ta och köpa en till i en annan färg haha.



ja, det är jättekallt.. men nu dessa dagar har det vart helt okej faktiskt. men det kommer :( brr, vill inte... ja, det är ändå liksom oktober och den första snön har redan kommit och det är superkallt. helt sjukt hur klimatet har ändrats. innan kom typ snön i november och det va svinkallt då också.. men nu blir det kallt asstidigt! jag va och köpte mig en vinterjacka för någon dag sedan.. det fick bli den från stadium för 999 spänn. passar mig som är så fattig haha. en boomerang kommer alltid vara en dröm jacka, men om jag ska vara ärlig så är jag sjukt nöjd med min svarta everest från stadium. den är minst lika fin som boomerang. den ser nästan likadan ut. älskar den :) är riktigt nöjd! orka liksom slösa 4 5000 på en jacka när man kan hitta en minst lika fin för bara 1 000? :)



jo jag vet. det är så när man har den inställningen. men jag har alltid var den negativa typen. tänker alltid; ja men detta kommer aldrig funka och hit och dit.. ja jag skulle ju göra min tenta förra veckan och jag sjönk tyvärr så lågt att jag inte gjorde den :( jag vaknade på morgonen.. jag hade världens magsmärtor och jag grät och mådde skitdåligt. jag pallade inte gå dit! det är jobbigt. jag har mått jättedåligt på grund av skolan nu dem här senaste dagarna.. därav pausen på bloggen!



åh så typiskt att du kuggade med såpass lite marginal. fan va surt. jag hatar sånt.. men tro mig, tredje gången gillt ;) jag håller tummarna för dig sötis. jag vet att du kommer klara det en vacker dag <3 nej gud och du ska inte tänka att alla andra hatar dig mer för att du kuggat... du vet ju att din pappa eller din mamma, eller någon annan, inte hatar dig mer bara för att du har kuggat? det gör inte föräldrar. dem vet själva hur svårt det är.. dem förstår dig. jag lovar <3 du får tänka på dig själv och inte andra sötis. ååh det är så jobbigt att plugga i skolan samtidigt som man håller på med körskortet. det är inte lätt asså.. men du får lägga upp dina dagar.. att; ja dessa dagar pluggar jag teori och dem andra gör jag skolgrejer, så får du lika mycket gjort på båda grejerna :) det kommer fixa sig till slut gumman det vet jag. om jag har klarat det, om alla andra har klarat det, så kan du det också. be strong <3 kämpa :) det är inte lätt, men det kommer gå fåru se!



ja, jag är lite intresserad av socionom men dock är betygsnittet VÄLDIGT högt.. jag har 12 nu bara och för att komma in på socionom måste man ha 18-19. HELL NO ATT JAG KOMMER KLARA DET! men jag ska söka till förskolelärare nästa år.. hoppas att jag kommer in då :) jädrar, 50 tusen i månaden? :O :O det är inte lite pengar asså haha. shiit... det där kallar jag fet lön haha.



hoppas att du får en fortsatt bra kväll vännen.

puss och kram söt <3

2010-11-03 @ 20:11:44
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0