NÅGOT ATT SE FRAM EMOT

Gothenburg imorgon! Jag ser fram emot det, utbildningsmässa jag behöver tid att komma bort, och imorgon kommer jag bort från skithålan och skolan åtminstone några timmar. Något jag verkligen ser fram emot är den där sju veckors långa praktiken, visst jobb hela dagarna men what ever jag längtar ändå så pass mycket nu att jag bara vill ha februari och v6 kommen! Jag behöver komma bort, behöver glömma, tid att läka och genom att slippa skolan, slippa allt runt omkring mig i sju veckor är något jag behöver. Nog om tjat, ska kämpa mig igenom de sista 25min så att jag sedan kan träna av mig all jävla ilska.


Kommentarer
Postat av: neli

hej vännen ♥



åh va roligt att ni ska till göteborg imorgon hihi. kommer ihåg att jag alltid gillade det när vi åkte med skolorna till olika ställen.. skönt att komma bort från alla lektioner för en stund haha :D hoppas att ni får det roligt!



åh va roligt att du haft en bra helg.. alltid kul hihi. haha, ja min nyttiga kvällsmat va mycket god, men det höll inte länge med nyttigheten.. 1 timma efter det typ åt jag paj med vaniljsås, men äsch orka bry sig om va som är nyttigt och inte haha. men ibland älskar jag nyttig mat. idag har jag bara levt på sallad och kyckling. grillad kyckling är så jävla gott.. sen blandade jag ajvar (du kanske vet vad det är? :D) med creme fraiche så jag hade som en dip till det så det inte skulle bli så torrt.. jag brukar inte gilla ajvar annars, men när man blandar det med creme fraiche så är det sååååå gott ♥♥



ja, det är inte lätt just nu. och jag som hoppade av den här kursen som jag skulle läst nu i höst och vinter bara för att komplettera mina gamla tantor, så har jag inte klarat en enda :/ fan så surt det känns asså.. usch! ja, det är tur att jag har min pojkvän. han hjälper mig sjukt mycket och är alltid vid min sida när jag behöver hans hjälp.



ja, gud detta väder som har kommit nu är ju inte lite deprimerande asså.. usch :( fan jag hörde från mamma och pappa att det är skitvarmt nere i balkan. det va typ 23 grader i rumänien. helt sjukt. nu i november liksom.. dem jävlarna ska alltid ha sån tur med vädret haha. VA? fan va dåligt :S det lät väldigt konstigt.. man brukar ju liksom alltid få extra knappar till jackor eller tröjor osv... vafan man får ju det på lindex, hm och ginatricot då måste fan ändå boomerang också ha det eftersom det är en sån såpass dyr affär? :S fan va sjukt! gud va dåligt.. ja, men det är ju så. vafan man slösar pengar på en jacka, som är typ värd lika mycket som en resa, och så går knappen sönder efter bara nån dag? de va riktigt dåligt faktiskt!



aaw, tack för dina ord vännen ♥ ja, men jag känner det är bäst så. jag vill inte hoppa av för då vet jag hur det kommer bli. jag kommer gå runt och inte göra ett skit :( och det vill jag inte!

hoppas att du haft en bra tisdag vännen.

puss och kram draga ♥

2010-11-10 @ 21:24:39
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0