LITE TID,MYCKET ATT GÖRA

Jag har en hel del att göra, ska börja med att städa huset lite. Det kan behövas då jag har två bröder här hemma som inte gör ett skit och en stackars mamma som måste slita för oss allihopa.Jag ska åka bort i helgen så då tänkte jag vara snäll och spara lite kraft åt henne så hon slipper städet iaf :) Talk to you guys later!

todolist:
[x] Diska
[x] Fördela tvätten
[x] Damma
[c] Dammsuga -neder&övervåning
[x] Moppa - neder&övervåning
[] Ta en dusch
[] Övningsköra (backa på parkering)
[] Packa


Kommentarer
Postat av: SIEL

frå nellys? :D

för jag har bara fått hem en utav klänningarna som jag beställde. kanske är den andra som kommer idag isf. :D

(haha det jag la upp nu kom igår)



haha alltid nice med skor :D men du, ska du ut idag eller??

2010-11-04 @ 15:40:44
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0