HUR FAN KAN MAN VARA SÅ TRÖTT?

Jag har så mycket att berätta men så lite tid så ska försöka hinna få med allt så snabbt som möjligt. 200 dagars börjar vi med, det var helt jävla UNDERBART! Jag hade verkligen kul, och folk var de gott om alltså och mitt sällskap var ju toppen också! Trampade in i huset vid ca 3 tiden och bums i säng, vid sju ringer telefonen "hej,du hade tandläkartid..." mer hann de inte säga innan jag for upp ur sängen och svärde i telefon att jag skulle komma direkt och att jag hade glömt av tiden, "ingen fara klockan är ju bara sju, du ska vara här tio över nio men vi undrar om du kan komma en timme tidigare?"... vilken jävla tur annars hade jag blivit 200:- fattigare eller mer och för de pengarna hade jag kunnat få något fint men nu slapp jag det iaf :D UNDERBART!

Vid ett begav jag mig till skolan, kvällsöppet hade vi ikväll 6 rätter på 3.5h skulle vi laga och sen skulle gästerna äta de på 2.5h såklart drog de ut över tiden och vi fick stressa för att hinna med bussen, så jävla kasst alltså. Och imorgon har jag nationella och jag är inte klar med mitt tal, rättare sagt LÅNGT ifrån klar och vet inte ens om vi har färg i skrivaren?! Dessutom har jag min uppsats att bli klar med till på torsdag, helvete i en säck har inte ens börjat :( Nu blir de duschen och sedan nationella och sedan äntlingen min älskade säng, vi hörs så fort jag har tid att skriva en skvätt igen! Ha det bra tills dess!


Kommentarer
Postat av: neli

ciao draga <3



aaaw, det är ingen fara hihi. förlåt själv för sent svar, men du vet hur det är med lite längre kommentarer haha :D ååh tack så mycket. jag älskar min nya leopardjacka! kände att jag ville ha en lite elegant jacka också. orka gå runt med feta vinterjackan hela tiden haha. och sen kan man ju inte heller låta bli när det va rea på den :D haha.



åh va jobbigt. vet hur det är nu inför jul och sånt. det va alltid så mycket på gymnasiet. usch!! rena mardrömmen.. men högskolan är inte bättre den fifan. inget går rätt nu asså. jo tack, det funkar här.. skönt med helg snart :) och så har ni väl jullov snart också? riktigt skönt kan jag tänka mig hihi. det förtjänar ni <3



wow va gott med cheesecake :D det är typ min favorit av alla bakelser.. eller jag har rätt många ifs haha. men cheesecaken är på topp :D fan va sugen jag blev nu haha. hihi blev det någon kyckling då? :D kyckling är ju så himla gott. det är aldrig fel typ.



kockskolan låter intressant ju :) det måste du gå ju. är det svårt att komma in då? du som älskar att laga mat och du är säkert duktig på det också! men som du säger, jag kan förstå när du menar det där med dem svenska livsmedlen.. du kanske är van vid det balkanska? :P eller hur fan man ska säga haha. finns inget ord för det haha. kanske bäst och säga bosniska haha.



jo klart det är viktigt att ha sina nära och kära intill sig, men sen är det sjukt jobbig också för många av dem vet inte hur jobbigt det är när man har problem inom skolan och sånt. man kan inte prata med dem om det känns det som. speciellt föräldrarna! på deras tider va inte skolan som idag och dem tror att allt är så lätt, men dem kan inte inse att det inte är det.



haha va söt du är. jo men det är så när det gäller plugget. man skjuter upp det så mycket :/ jo tack, min helg var bara bra.. nu har man en ny helg att se fram emot :D och så idol imorgon :D fan va jag längtar haha. tittaru på det? :)



puss och kram draga <3

2010-11-25 @ 14:38:17
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0