TIRED LIKE H.E.L.L

jag är trött som fan, gick upp kvart i fem imorse och la mig runt elva tiden. det är alldeles för lite sömn för mig som varit ute och kört hela dagen i princip. gjorde halkan idag och jag var så rädd,nervös,kallsvettig och pissenödig hela tiden haha,kalla mig mes men vad fan de var hur jävla bitchiga som helst, "BIL NR 1 VAR INTE SÅ SEGA MED STARTEN", seriöst de ber en vänta om man inte uppfattar vad de säger sen skriker de på en? Jag menar SÄTT INTE IN GAMLA GUBBAR som inte kan prata utan fumlar fram orden så man inte hör ett skit på era kassa jävla radios blev förbannad, men jag klarade det :) och jag är nöjd nu ska jag nöta teori,dock efter alla prov då har sjukt mycket i skolan nu framöver och det är ju ändå med mina betyg jag ska bygga upp min framtid, ser det som lite viktigare än körkort men hey en grej är positiv jag höll mig inom min bana med 58km/ h och en KILLE klarade ej 48km/h ,vem är duktig ;) och sen påpeka han självklart min växling "du växlar så grymt bra", kungen ivana snart är du ute och gör vägarna osäkra, HÖHÖHÖ not...


jag och min söta mamma nyss,ombytt till träningskläder och precis tvättat bort sminket,nu ut och gå!

Kommentarer
Postat av: neli

Hahaha vilken gullig mamma du har :D Så söt! :D Haha ja det kan man också göra :D Låna från mamma när man vill ha lite oversize kläder haha. Men jag och mamma har ifs inte samma smak haha. Men däremot brukar jag gilla att sova i hennes stora pyjamaser hahaha :P



Hihi nej men det är ju jättebra :) Du har ett jobb, du får pengar, det är ju det viktigaste liksom! Tänk dem som letar som galningar efter jobb och dem inte får något. Vem bryr sig om du jobbar som städerska, försäljare, i mataffär osv... Det är jobb!



Haha okej :D Jo, men jag tror du är smart hihi :D Aah juste han är 88 då hihi. Jag är 89a, fyller i oktober :D



Jaha, okej :D Du har iaf en jättefin hårfärg :) Kan tänka mig hur snyggt det är på sommaren när det bleks också :) Gud va fint hihi.



Hur har din dag vart då? :D Hoppas bra hihi.

PUSS söt ♥

2010-05-03 @ 18:36:21
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Haha, ja det är ju smart ifs, det där med väskorna haha :D ♥ Smartis! :D Mamma brukar göra så med mig ibland. Jag brukar köpa väskor och när hon väl ser någon ny väska som hon gillar som jag köpt säger hon; Du får ge mig den när du köper en ny sen (a) Hahaha. Alltid så! :P Det är något med dessa balkanmammor haha.



Hihi jag fyller år den 27 Oktober, så det är ett tag kvar hihi :D ♥ När fyller du år då? :)



Ja, det är jobbigt när man har slingor haha. Jag tröttnade som fan på mina därför färgade jag mig mörkt istället. Ville bara få bort dem. Känner att jag inte passa så mycket i det! Aaaw, tack så mycket hihi :D Jag är nöjd!



Nej jag ringde inte, men jag skickade däremot ett mejl till Findus, så jag klagade. Får se om jag får svar imorgon haha. Hoppas det :P Det var riktigt äckligt asså. Trodde aldrig det skulle hända mig, men där ser man haha.



Oj va duktig du är hihi :D Nej, men du behöver inte gå ner i vikt. Du är söt som du är ju :) Man ska leva livet och äta gott hihi :D Ser att det gick bra på halkan :D Va roligt! Jo min dag har vart helt okej, förutom det där med nyckelpigan då haha. Imorgon väntar ny dag hihi :D Och då ska jag inte äta pasta från Findus haha :P



PUSS srce ♥

2010-05-03 @ 22:11:33
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Tanja

Du är sjukt lik din mamma.. Totalke iste=) fina ni blev på bilden=)

2010-05-12 @ 20:50:12
URL: http://fabfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0