STÄDNING AV RUMMET

det behövs verkligen, ska sätta igång nu om jag ska bli klar innan midnatt, för de behövs verkligen. ska damma,och ta undan alla kläder som ligger på golvet. man kan bryta ett ben i rummet som min mamma säger :p, jag är verkligen kass på att hålla ordning i rummet,spec på veckodagarna men på helgen är det ordning och reda, till viss del då iaf på söndagar, well ska nog ta tag i det nu jag är trött som ett as så bör nog skynda på lite om jag nu ska ha ngn sömn det vill säga, vi hörs nog inte mer för dagen må jag tro, men hey its a new day imorgon :) god natt gott folk.

xoxo.



en bild på mig tagen här om dagen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jo jag vet det var skit dyrt, men jag ville ha en som minne :)

jo man fick bilderna på en CD :)

2010-05-21 @ 16:20:00
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0