SPARA ALLTID ERA BILDER

Om det är något jag är bra på,så är det väl ändå på att spara bilder..eller det är vad jag tror iaf. En av anledningarna att jag inte tagit bort min bdb är just för bildernas skull, jag älskar att kolla tillbaka och skratta finns så jävla mycket minnen.




3juni 2007 - Nora hade flyttat ifrån oss, till Jönköping och det blev bara vi tre kvar. Den här dagen kom Nora till Tibro och hälsade på oss, vårat lilla gäng hade återsamlats och det finns nog ingen dag jag kommer minnas bättre än denna.



8juni 2007 - Vi brudar valde beach vollyboll på aktivitetsdagen, det var 91ernas sista år på skolan och den här dagen var en förjävla rolig dag, självklart förlorade vi och självklart hördes vi mest och självklart blev vi röda som makrill efter den dagen.



15 Juni 2007 - Min brors student, gud vad jag älskade känslan av att ha den där mössan på huvudet då tänkte jag "4år kvar", och nu är det endast ett år kvar.



26 juli 2007 - Sommar i Kroatien, finns inget finare och bättre land. älskade hemland



11 augusti 2007 - Hemma från Kroatien och som vanligt blev det en tripp till JKPG, hälsade på min vän Nora, den här kvällen var en bra kväll "jag ser fan bara hans tänder i mörkret"...såklart är det en av noras kommentarer.



31 augusti 2007 - Som varje år är det matfestivalen, jag fanns på plats där självklart..det var på den tiden man tyckte att matfestivalen var ett nöje, och ett sätt att komma ut från huset...



7 september 2007 - Skolfoto i skolan, shit tror det var den enda gången jag blev bra på kortet haha kvällen avslutades iaf hemma hos Micka med en taccokväll



23 september 2007 - Fick mitt nya rum, alltså nya möbler osv :D hur glad som helst var jag och jag stormtrivdes och nu känns det som om det är dags igen..



27 september 2007 - Nattorientering, haha det gick ju hur bra som helst (y) ,tappade bort oss så lärarna fick typ gå och leta efter oss en härlig kväll med en massa skratt haha :D



12 oktober 2007  - En i mängden, japp! Fyllde 16 och hade en liten tjejkväll hemma hos mig..



26 oktober 2007 - Våran första konsert tsm, en av de bästa genom tiderna också! Fyfan det här var mitt livs bästa dag, önska bara att jag var kvar i just det ögonblicket förevigt,missyou.



2 november 2007 - En dag på stan med brudarna, tiden då det var jag,vanessa,mia och helen.



24 november 2007 - Jönköping och Shan Atci haha fyfan vad galen man var i honom på den tiden



19 december 2007 - Polonäsen och kvällen jag insåg att det var sista terminen med mina galningar, vi skulle gå splittrade vägar och man insåg det inte förrens det var dags,men vi tog vara på tiden fyfan vad jag saknar er.


31 december 2007 - Inledde mitt nya år med min älskade vän, aldrig haft en bättre nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0