SÖMN ÄR ALLT JAG BEHÖVER JUST NU

la mig runt ett tiden igår, precis när tårtbotten blev klar till den andra tårtan och klockan fem ringer klockan, tror ni jag ville dö sakta? aaa verkligen! tog mig in till skövde och halv 6 var de fortf. folk där, hallå halv sex?!?! snacka om att festa rejält och det var ju ett jävla bra drag där iaf, det såg man verkligen hur det såg ut där, vid sju tiden var vi hemma, var de ngn idé ens att lägga sig,nej såklart inte gjorde klart tårtan och gick och duscade, körde med passaten idag till vadstena, om jag hatade vägarna....seriöst 70 - 80 hela jävla vägen asjobbigt jag körde lite då och då över gränsen då jag bara övningskör har jag en så jävla sträng pappa brevid mig men sen tjata han inte så mycket mer på mig och lät mig köra som jag ville, skönt de iaf men gillade inte kurvorna spec när jag inte kör med min lilla bil ju.

vadstena, vad ska man säga? jag höll på somna i kyrkan, i två timmar var man där inne sjukt varmt och fullsatt kyrka...och en sak jag inte förstår mig hur folk som är äldre kan klä sig som SMÅBARN, hallo mannen är du 12år eller? och sen finns de typ folk som kommer i skyhög klack alltså seriöst ska du på fest lr kyrkan? och de som kommer med kort kort, ärligt talat ska ni in i en bordell eller Guds hus ? give me a break, täck er åtminstone i Guds hus.. anyway var inte på "konserten" så värst mkt det var så tråkigt,ärligt talat de har kass musik sen när alla ska hem drar de på festmusik ...well nu sitter vi hemma iaf och tar de lungt, fullt hus då min lillebror fyller år :) trevligt trevligt.. ikväll ska jag somna som en häst, :D smell ya later people om inte, hörs vi imorgon !

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0