SOMMARLOVET KAN BÖRJA

ÄNTLIGEN! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Två veckor kvar i skolan, wooooho och i två veckor kan man komma hem och inte göra ett skit. ett skit. jag är helt jävla fucking fri! behöver inte tänka på något alls, eller det är ju vad som lärarna planerat för tillfället mitt sista prov för året är gjort :) inlämningarna är klara, f i n i t o. Igår gjorde man massageprovet som sagt och inatt smsade min lärare mig och skrev en glad nyhet, jag klarde den höga G gränsen,dock vet jag inte vad för betyg jag lyckades skrapa ihop, naturen är fortf. oklar förmodligen får man veta det på onsdag samt att slutbetyget är satt då, snälla MVG, och inte nog med det igår var jag ju så trött efter de där proven och jag orkade hålla ögonen uppe medans ja skrev en sammanfattning på provet på ca 40min, hade instud frågor i boken och samt att läraren slängt ihop några till min klass så fort jag skrev ut de och la mig ned för plugga somnade jag.

hann inte ens läsa ordet entreprenör som jag har skitsvårt att uttala ,så var ögonlocken stängda. idag tänkte jag ju plugga på lektionen medans vi lagade mat då det inte var så stressigt, gick det? oh nej inget fastnade i huvudet på mig och jag greps av den där paniken som jag brukar få innan prov då jag inte pluggat eller bara känner att det rent ut sagt kommer gå skit.. och ..det gick HUR JÄVLA BRA SOM HELST...haha okej nu ska jag inte säga för mkt lixom kan vara fel, men jag fyllde i varje liten fråga :) så nu får vi se om jag helt enkelt klarade ett VG utan att plugga hoppas hoppas , nu ska jag inte tynga er med skolan mer utan nu ska jag ta och damma mitt rum,byta lakan och dammsuga för i helgen är jag inte hemma, :) smell ya later!

Kommentarer
Postat av: neli

Hej söt :D



Hihi nej men för mig ser inte bokstäverna stora ut alls :D Din blogg ser bra ut hihi. Jag ser den i Mozilla. Det är så mycket bättre än Internet Explorer. Explorer är så segt.. Hatar det haha. Jo och koderna är ju inte så himla lätta att hantera heller för man måste ju vet vad allt betyder och allt sånt.. Krångligt :P



Hihi nej vi har inte lov nu. Jag önskar vi hade det haha. Mitt lov börjar 10 juni. Och jag har tenta samma dag haha. SKITNICE :D Eller inte :P Haha. Men sen är vi FRIA :D :D Vilket datum slutar ni? :) Du verkar vara så duktig i skolan. Om jag ändå kunde vara som dig :D Ja, men såna kompisar är jättebra att ha för kompisar påverkar sjukt mycket i plugget. Om man umgås med såna som skiter i allt så blir det så med en själv också.. Jag känner igen mig. Jag umgicks mycket med sånt folk under gymnasiet och det var inte bra :P Men sen skärpte jag mig och gick mitt egna race!



Aaaw, gumman oroa dig inte för mycket :) Du får se att det säkert gick bra hihi. Jag håller tummarna för dig :D Och hoppas att du får det trevligt hos din kompis! :D Ska ni också titta på Eurovision? :P

PUSS söt ♥

2010-05-27 @ 20:40:24
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha jamen den var ju skitsöt!

2010-05-27 @ 22:16:53
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Neli

Hej söt :D

Hihi aaw, tack så mycket gumman hihi! Jag är nöjd med mina köp. Speciellt shortsen, dem är så sköna och dem är så snygga på :D ♥ Och priset var ju helt underbart. 99 kr styck haha :D



Ooh, va tråkigt att nervositet och sånt ska påverka prov för man vet att man kan hur mycket som helst annars :/ Men du borde inte oroa dig. Det låter ju som att det har gått bra för dig i skolan med proven och allt :) Bara fortsätt ditt race så går det bra sötis ♥ Ska hålla tummarna att du får MVG på naturen hihi! :)



Ooh va kul med rixfm festivalen :D Vilka kommer vara där? :D Tror det kommer till jönköping också om någon dag :) Hoppas att ni får de trevligt gumman! :D

PUSS ♥



2010-05-27 @ 22:33:48
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0