SCREW SKOLAN OCH ALL PLUGG

ibland blir det bara för mycket tjat om skolan här på bloggen, tror alla har samma problem som jag just nu..vilket är en massa skit i skolan, prov och inlämningar. för min del är nog mina inlämningar över, har endast en inlämning kvar - restaurang meny. den är klar dock inte inlämnad, måste skriva ut den osv. vad de gäller prov är det dessa fyra som jag har denna vecka, så när denna vecka är avklarad är även min skoltid över kan man säga och då tar jag istället tag i något annat - körkortet. alla har verkligen de förbannade körkortet så jag måste också få det, jag bara måste, och jag ska så är det bara. nu ska jag verkligen studa, har loosat bort min projekt och företagande bok, LYCKAT det är ju för fan prov på torsdag, well får väl se om den är i skåpet men har inget minne av att jag la den där :S, vi får väl bara hålla tummarna.


jag vill ha körkort :(


Kommentarer
Postat av: neli

HEJ HJÄRTAT :D

Har du ändrat din design? :D Va fint det blev hihi.



Hihi aaw, tack så jättemycket hihi. Gillar att bjuda på mig själv haha. Gillar inte seriösa bilder :P



Ja tentan gick som den gick och jag kommer få ett kraftigt underkänt, men that's how it is. Jag får skylla mig själv för jag inte pluggade tillräckligt :( Allt bra med dig söt? :D Hoppas det!

PUSS fin ッ

2010-05-24 @ 22:41:00
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0