ONE YEAR TO GO

det är ca fyra veckor kvar till avslutningen i tvåan, jag kan inte fatta det att det har gått så snabbt. jag är inte ledsen för det, jag är GLAD för nu är det ett år kvar sen tar jag studenten, jag längtar tills det. till det där med att köpa studentklänning, beställa studentmössa, köpa studentskor ..jag är så avundsjuk på alla årets treor, för jag borde varit en av de men självklart ska asyl ställa till det hela.. men vet ni vad mer jag saknar? grundskolan. klass 9F ,vi var ju allt bra unika. spec mina två babes, vill ni skratta lite? well här är lite få grejer som vi sa och gjorde, under de fyra åren tillsammans.

Vi satt i en skog. Jag,Vanessa,Nora och Chris.
N- peppar,peppar ta i träd (tar i marken)
V - vrf slår du på marken?
N - det finns ju inga träd?

Vi satt i matsalen, vi fyra såklart och samtalade högljutt om något
då Vanessa plötsligt sätter i halsen och SPYR ,vi fattade inte att hon
menade allvar så vi satt bara och garvade och sket i att hon blev helt
sprängröd i ansiktet.... lyckat.

Vi fyra satt alltid och pratade på lektionerna och gjorde aldrig något
vi var högljudda på köpet, eller jag var :P då lärarna hade ett möte
varje onsdag tog de upp våra foton och bad alla lärare vara uppmärksamma
och inte låta oss sitta med varandra...

Det var en grått och mulet ute och självklart regna det (sverige lix)
Jag - faaan det regnar
N - Va? Vart då?

Vi hade lektion med Bosse och läste något om protusterade kvinnog
V - Nora, vi läser om din mamma
N - Hahaha,jag vet.

En av de sista gångerna vi tre promenerade tsm (jag,chris &nora)
Jag - Shiiiiiiiit polis
Nora - Oh jääävlar vi har ingen hjälm!

- Varje morgon jag och Chris ljög för vanessa var vi var för att hon inte skulle bli sur.
- Varje gång jag och Chris kom försent till mattelektionen för vi åt boche på vägen
- Alla SO lektioner vi förberedde vem som skulle ha med sig fika (vän stod aldrig på tur)
- Då Blue Keld kom ut och Chris gjorde reklam för det på assyriska
- Då Van&Chris försökte lära mig att skjuta iväg en badminton boll
- Då vi bråkade var Ryd låg, 3 lärare + rektorn kom för att sära på oss.
- Då jag stukade foten och sedan stod och dansa på bordet,Christer kom in och jag föll igen.
- Då Van ramla av stolen i matsalen för att få en marabou luftbubbla.
- Keso i skolan, självklart bombar vi och äter keso istället för mat.
- Våran lek på idrotten "Spiderman", ingen fattade förutom vi.
- Mina och Chris mattelektioner med rektorn
- Alla sjunger "du gamla du fria", bara vi är tysta.
- Badresa till Jönköping, jag och vanessa super oss fulla (av vatten)
- När vi hade nattorientering och gick vilse
- Då vi paddla kanot, först ut och sist in.
- Våran sista klasskväll hos Christer..

Listan kan göras lång, men fyfan vad jag saknar er två +  dig nora




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0