NÄR DET NÄRMAR SIG MIDNATT

En konversation mellan mig och Helen nyss på msn

Jag: Uff den ska bli min,vad kostar den?
Helen: 700kr
Jag: Inte så dyr ju,pappa betalar. De närmar sig lixom
Helen: Ivana,det är ett år kvar.

Ja,när det närmar sig midnatt fattar man att jag är ganska så trött, jag tror fortf att det är lite tid kvar till min student bara för att skolavslutningen närmar sig, har till och med kollat på balklänningar.Tror dock jag hittat min balklänning, men som sagt det är ett år kvar. Har jag förresten nämnt att jag ska servera på 3ornas avslutningsmiddag iår igen, well...kul höra de sjunga förra året var det inte skoj.. nej nu ska jag sova mår bättre då, en dag närmare min student. god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0