MIN LÖRDAG, I BILDER

Gårdagen, ja vart var jag då? I'll tell u now. Vaknade upp hos Lena,vi käkade frukost och fixade oss snabbt sedan stressade till bussen, det var kallt och grått och ni kan ju gissa om jag frös i min lilla tunna vårjacka, det var ju så pass fint väder i fredags när jag åkte hemifrån,tänka sig att det blev sådant pissväder då. Vi åkte iväg till skolan, ja skolan på en lördag ni läste helt rätt vi hade blivit erbjudna att servera på min svenska lärares pappas 60års kalas, trevligt ! Vi gjorde inget ansträngande vi var rättare sagt sjukt rastlösa.. Serverade bubbel när alla gäster kom, och gick runt med lite fruktfat så de kunde ta för sig sedan serverade vin,tre gånger och vad gjorde vi sen? efter några timmar så dukade vi av, hällde upp dessert drinkar sedan fick vi sluta, nu lägger jag upp lite bilder som jag hann ta



Lena inne i diskrummet, höh


jag så passar inte i dessa kläder :P


lite av de som serverades, tomflaskor de fanns massa mer :P fest för fulla muggar






fin lön fick man iaf :)


Kommentarer
Postat av: kate

hahah ellerhur!



oj oj vad duktigt:D gick allting bra?

2010-05-09 @ 20:34:45
URL: http://sametaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0