LÖRDAG

jag är sjukt uttråkad, och bör verkligen tvätta håret då det inte blivit tvättat sen tisdags kväll ...det är riktigt äckligt jag vet men tänkte duscha det på torsdagen men jag hade sån tandvärk eftersom jag fick lite tandställning i underkäken så blev inget av det och på morgonen drog jag på min bad hair day mössa då jag ändå skulle ha matlagning och då är håret under en kockmössa så helt onödigt duscha det då det ändå blir flöt under..lat? jag vet :) igår hade jag ingen lust till att duscha det då jag ändå bara var hemma och inte gjorde ett skit så ska ta mig en dusch snart ska bara dammsuga övervåningen lite :) visar upp lite av köpen sedan, talk to you later

Kommentarer
Postat av: neli

Haha du måste skoja :D Gud vilken tur haha ♥ Jag älskar såna gånger då man hittar något jättefint och man vill inte köpa, kanske för att den är lite dyr och sen när man kollar in affären nästa gång så är det rea på just det man ville ha haha :D ♥ Men det händer inte ofta måste jag säga :( Ja, H&M har faktiskt mycket fint så det skulle inte förvåna mig hihi.



Hihi ja, gud dem är verkligen så söta :D Min bror blev pappa förra året runt sommaren och han har en dotter. Hon är såååå söt ♥♥ Man vill bara äta upp henne. Hon är snart 10 månader hihi :D



Ja plugg är verkligen dödstråkigt, men va ska man göra om man måste. Tar en paus nu hihi. Orkar inte plugga så mycket, det är ju ändå lördag haha :D Då tycker jag att man ska vila och ta det lugnt :D



PUSS srce ♥

2010-05-01 @ 18:10:29
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0