JAG FÅR ALDRIG NOG


99:- GT


49:- / st GT

Kommentarer
Postat av: neli

Oh jädrar haha :D Hela 50 tusen spänn? :D Det är galet mycket pengar. Gud va härligt att slösa allt på kläder och andra tjejgrejer haha :D Lyllos :D Men det är klart, jobbar man så liksom varför inte slösa pengarna på något man gillar :) Man jobbar och sliter så det förtjänar vi hihi. Hihi okej :D Va nice! Ja, vi åker ner varje sommar hihi. Vi ska åka runt midsommar detta året tror jag. Eller efter? Kommer inte riktigt ihåg haha. Men runt där iaf :) Ni då söt?



Haha va söt du är :D Du får tjata på din bror att du vill bli faster hahaha :P Så fåru se att det kommer haha.



Hihi låter som en härlig lördag ju :) Jag själv gjorde inte så mycket. Tog det lugnt, spenderade tiden med mamma och pappa, sen pluggade jag lite och så :) Snart ska jag iväg till Jönköping igen och där väntar en ny vecka med praktik igen haha :/ Orkar inte :P Förresten, vart jobbar du? :)

PUSS gumman ♥



Förresten, fina köp :D ♥ Speciellt väskan! Och färgerna på tröjorna är underbara!

2010-05-02 @ 13:22:10
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

ååh va fin väska :D

2010-05-02 @ 19:51:43
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0