JAG ÄR NOG INTE DEN ENDA..

.. som behövde städa ur sin garderob. Min mamma är likadan som jag,hon köper och köper,skit som hon sedan lagrar. Idag tog jag tag i det, och slängde allt detta,eller det som skulle slängas slängde jag och det andra åker rakt in i second hands godslåda :) kan lova er att mamma hade svårt för att skiljas från kläderna hahah, "sto si mi to bacila", "ivana,to ja nosam", "nemoj to,to mi je ljepo" hahah, på torsdag har jag en liten surprise till henne avslöjer den då :D




Kommentarer
Postat av: neli

Oj va mycket kläder gumman :O Haha. Men jag känner verkligen igen mig asså :P Fifan, vi tjejer är galna haha.



Aaaw, va snäll din pappa var som betalade på skatten som du åkte på. Föräldrar är så söta och alltid ställer upp hihi. Men det är ju därför dem finns ♥

För att hjälpa oss i svåra situationer hihi. Va duktig du är som jobbar samtidigt som du går i skolan. Jag skulle aldrig orkat med det asså.. Beundrar sånt folk :) Men det är klart, man vill ju ha pengar, så why not liksom. Pengar växer ju inte på träd utan dem måste man skaffa genom att kämpa... That's life! Nej jag jobbar inte, jag går bara i skolan.. Som jag sa innan, jag skulle aldrig pallat med det.. Jag fokuserar mig på skolan nu, sen när jag är klar får jobbet komma till mig haha :P



Hihi okej :D Va härligt ändå att du ska vara här utan dina föräldrar ;P Eller ville du ner kanske? :/ Haha okej.. Hur gammal är din bror då? :D Min är 27 i år så han är väl rätt mogen för att vara pappa haha.



Ja, jag trivs som lärare.. Känns helt okej, men i början ville jag bli förskollärare, men jag kom tyvärr inte in så jag fick ta det jag fick :/ Orkade inte gå runt 1 år och inte göra någonting tills nästa tillfälle kom för att söka igen! Men jag är nöjd med detta :) Jag kommer undervisa engelska mot senare år, så det är årskurs 7-9.. Lite jobbiga åldrar haha. Men det blir nog bra!



Aaaw, tack så mycket hihi. Jag blir så glad :) Trivs själv med det! Kände att ljust inte riktigt var min grej. Mörktbrunt är så mycket snyggare ♥ Det är mer jag :)



PUSS söt ♥

2010-05-02 @ 19:46:50
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Haha vilken rolig mamma :D Min mamma är nästan likadan, men när det gäller väskor och skor så är hon galen haha. Och det roliga är att när jag köper mycket skor och väskor så säger hon; KÖP INTE MER! DU BARA KÖPER OCH KÖPER.. Och hon gör det själv :P Haha. Dessa mammor haha.



Gud va bra att du har jobb hihi. Skulle också vilja, men som sagt, jag skulle nog aldrig pallat haha. Känner en tjej som går på högskolan och läser till civilekonom och jobbar samtidigt. Hon har typ inget liv.. Hon jobbar typ varje dag och går direkt från skolan till jobbet. Förstår inte hur folk orkar :/



Oj oj, så du är en sån filur :D Du är smart då va? :) Varför kan inte jag vara sån haha. Jag är lite trög och hade inte så jättebra betyg.. Mer än bra betyg hade jag inte på gymnasiet haha.



Jaha okej hihi. Så han är lika gammal som mig då :) Jag blir 21 i år :) Och jag är inte redo för att bli mamma alls hahaha. Så då fattar jag att det inte är så moget haha.



Så du är naturligt blond? :D Din hårfärg är jättefin ju :) Men va konstigt, det brukar bli fint när blonda färgar sitt hår brunt.. Som Carolina Gynning till exempel, hon är skit snygg i brunt :) Det framhäver hennes blåa ögon så fint :)

PUSS hjärtat ♥

2010-05-02 @ 21:20:50
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0