I BEHOV AV EN MASSAGE

jag är så spänd att jag håller på att dö, på onsdag är det våran sista massage lektion,dock har vi prov då (skriftligt) och kommer alltså inte massera, SURT eller vadå :S ? men vi kommer ha en avslutningsmassage och då jävlar ska jag ha en jävla helkroppsbehandling, eller för i helvete vrf inte bara boka en massage men att slänga 500kr på det är ju inte givet för mig alltså, höh.

sitter iaf kollar lite recept nu, ska baka tårta men ingen idé vad för ngn får se ngt gott måste det bli samt att jag ska skriva en inköpslista, lillebror fyller 13 på lördag och jag har inte köpt ngt till honom, vad fan kan man köpa en 13åring :S ? help meeee, jag menar leksaker...haha ne asså han är ju inget barn längre, kläder? jo det lät ju bra, eller presentkort på mat? han är ju en liten tjockis hahahah :D nejdå..nu ska jag göra annat, typ skriva in mina recept i en bok, eller mina och mina men ni förstår vad jag menar ;) smell ya later !


en bild på mig och lillebror, 2008.

Kommentarer
Postat av: Marina

jisses, vad lika ni är! :)

2010-05-24 @ 12:42:04
URL: http://trupinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0