H&M SHOP ONLINE

Innan jag fotar mina inköpg tänkte jag bara lägga in ett till inlägg, för sig själv då detta inte är lika glatt (var det andra glatt) okej är ni redo för lite klagomål? Om inte, läs ej. Jag älskar H&M, deras nya badmode är helt jävla underbart, deras smycken ska vi inte ens prata om allt är bra med H&M ,billigt är det också. Men....deras shop online? Seriöst,visst det är bra varor och även jävligt bra reavaror men leveransen?Om jag minns rätt så var den mycket snabbare innan än nu?För flera veckor sen bad jag min vän Jessica lägga till lite på sin inköpslista, och varorna har ännu ej kommit, det har varit röd dag men de ena paketet skulle komma förra veckan om jag minns rätt? Hennes andra paket skulle komma v.21 (?) ,det paketet som innehöll min kjol samt ringar, nu har de kjolarna flyttats till v.23 men innan det till v.22 whats the fucking problem, de kan ju inte vara slut då de fortf. säljer de på deras hemsida.Och jag är en trogen kund hos H&M, handlar en hel del där samt kollar in deras hemsida flera gånger i veckan, och har ni sett deras katalog, alltså hur kan varorna vara slut? Har verkligen inte sett de mesta som det står att det är sold out på, lägger de ens upp på hemsidan innan de skriver att de är sold out?Seriöst, jag gillar H&M, men SKÄRP ER H&M.



Har någon av er sett dessa "sold out" plagg, kan ju vara att jag missat men det är inte första gången det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0