GÖTEBORG IMORGON!

Imorgon står Göteborg på listan, då vi har en aktivitetsdag är dagen kort och vem fan orkar gå på det eller så är det kulturdag ..vi har ju båda denna vecka. Är sjukt trött hade iaf tänkt att fixa iordning garderoben en snabbis och sen hoppa in i duschen, tvättade mitt hår imorse men det är lika äckligt som det var när jag vaknade av all spray, mitt hår är jättetunt och går jag ut med blött hår och låter håret självtorka ute blir det jätte äckligt, utan det ska självtorkas och får absolut inte fönas..jobbigt de där.

Fick reda på mitt projekt prov, seriöst jag var väl nervös i onödan för jag kirrade hem ett VG på provet med "bra och utförliga svar,rätt på det mesta" så yippiyay ,glad var jag oerhört glad. Tror jag kammar hem mitt VG i betyg,hoppas på det iaf. Jag är sjukt nervös inför onsdag, två MVG står på spel dock lyckas jag nog inte med det ena, men det andra åh jag bara så måste har ju räknat med det MVGet i mina betyg så snälla håll tummarna, VG är ju inte heller dåligt men seriöst, jag vill ha de där MVGet. Just det,vet inte om jag berättat för er om min "förändring" jag gjorde i helgen :) ska väl ta och göra det,kolla ner.



Har klippt mig och färgat samt slingrat håret, skillnad? Kanske inte för er men för mig, en stor skillnad och jag är mer än nöjd.

Kommentarer
Postat av: neli

Hej babe :D



Haha, ja jag känner verkligen igen mig i det du skriver :P Det var helt crazy med andra ord! Nej, det blir nog inga mer vårmarknader för min del i Jönköping haha. Ska nog hålla mig till lilla Kinna där mamma och pappa bor.. Är ju en liten håla, så det är inte lika mycket folk då haha :D Där kan man kolla i lugn och ro och utan massa barnvagnar överallt som tar en massa plats och galna blattar också :P Dem får vi inte glömma haha.



Ah, juste du skulle inte ner i år :( Va trist, men äsch, tiden kommer gå snabbt fåru se :) Alla kommer komma hem och då är dem fattiga och du kommer ha massa pengar för du har vart här i jobbat och tjänat massa cash :D Haha. Det kommer säkert bli lika varmt och skönt här i Sverige också! :) Så du kan sola och bli brun och fin hihi.



Och grattis sötis för ditt VG :D Du är så himla duktig! :)

PUSS söt ♥

2010-05-31 @ 23:16:38
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0