EN GÅNG I TIDEN HAR JAG OCKSÅ

...varit brunett. Vill ni veta hur det gick till? Jo, jag åkte och köpte färg, blond färg såklart för ville bli blondare. Min vännina Jessica, utgav sig vara sjukt grym på att färga hår osv. och berättade att hon aldrig färgade sin mammas hår och det såg ju fan hyfsat bra ut, why not tänkte jag KÖR PÅ! Vi körde i färgen och lät det knappt vara i en kvart innan vi sköljde ut det, " är du säker nudå jessica?" , " jaa, jag kan det här ivana oroa dig inte"... jag sköljde av färgen och vad kommer fram då? ORANGE FÄRGAT HÅR, såg ut som om jag hade utväxt och inte färgat håret då det inte är bra att blanda olika märken av hårfärg köpte jag brunt då den blonda var slut... och vips så blev jag brunett...


det här är efter några tvättar, men fyfan vad det såg ut från första början...höh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0