BAKNING PÅ G

klockan är mycket, jag borde ligga i sängen och sova för jag ska upp om fem timmar för att jobba för jag ska efter de inte sova alls mycket då jag måste duscha för vi ska till vadstena tidigt på morgonen, halv nio måste vi vara hemifrån, istället sitter jag och väntar på att min tårtbotten ska bli klar, ohoj hoppas den blir bra :) ena tårtan är klar, imorgon ska jag dekorera den, det är inte bra att dekorera en tårta med frukt dagen innan, oftast rinner frukten ut och tårtan blir ful, för vissa blir det inte så men hos mig lyckas de alltid bli så, lite roligt faktis jag som går i kockskola bör väl ändå kunna sånt :P har haft matlagning hela dagen så jag är helt död just nu faktis, blääh men satsar på MVG och eftersom jag har chans till det why not, men nöjer mig med mitt VG också :)

hade jag inte åkt och handlat med mamma och pappa hade jag redan varit klar med tårtorna, men nej  ....jag var tvungen då jag hade skrivit inköpslistan och oftast förstår inte mamma det jag skriver så då ringer hon en massa haha ,orka. har gjort en massa faktis lakt kött i marinad, gjort kycklingrulle, en tårta och nu håller jag på med andra tårtan  :) hade jag inte åkt med till stan hade jag inte köpt en stavmixer eller dekeroations set till tårtor och kakor.. alltså seriöst jag bablar allt för mkt det betyder att min tid är inne, sängen kallar men nej en timme MINST ska jag vara uppe. god natt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Camilla

jo det vill man ju, men alltså bilden låg i cd.n det var den man var tvungen att köpa, annars fick man ju inget :P

2010-05-22 @ 16:44:30
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0