BACK TO SCHOOL

igår var jag ledig och idag är det dags att gå tillbaka till skolan, i skolan väntar mig en lång projekt och företagande lektion samt exp. matlagning jag orkar verkligen inte laga mat idag, men är illa tvungen ... efter skolan ska jag ut och gå,dock den korta rundan för vanessa kommer till mig :) sitter här iaf nyduschad och påklädd, för en gångs skull i tights ...jag hatar gå uppklädd till skolan bär ofta mjukis det är skönast, men nu ska jag äta min frukost ,smell ya later :)


Kommentarer
Postat av: Neli

Hihi vilken söt mamma :D Hon är rolig!



Haha, nej du skojar :D Fyller han också 27 oktober? :O Fan va coolt isåfall haha.



VA? Hittade hon tandtråd i en sån bakelse? Gud va äckligt. Att det sker asså. Inte ens i balkan länderna händer något sånt haha. Seriöst, jag har aldrig vart med om det :P Visst, en gång hittade jag en fluga i min sarma en gång men det var ju nästan förståeligt eftersom under en period fanns det massa flugor haha. Men i Sverige, man liksom tror att allt är rent och hit och dit. Men vafan att hitta massa insekter och andra konstiga grejer i mat är ju fan sjukt.. I ett land som just Sverige :S



Och ja, angående Johnny Depp ;) There is no words to describe that gorgeus man ;D Haha.

Han är bara så ååååååååhh... Haha. Fan min största dröm är att träffa han asså haha. Innan jag dör, jag måste till USA, sen ska jag åka sån där buss där man åker runt och ser kändisars hus, dem får släppa av mig vid hans hus och han ska släppa in mig med ett leende (jag svimmar) och sen ska jag flytta in där. Neli ska bli hans assistent. Ska göra allt för honom. Laga mat, städa, tvätta hans kläder, stryka dem hahahaha :P OMG, vilka drömmar jag har :D

PUSS söt ♥

2010-05-04 @ 20:36:24
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Haha va häftigt att han fyller år samma dag hihi :D



Det är bra att hon ringde,så ska man göra. Hon fick säkert rabatt eller något :D Min pojkvän berättade en gång att han hade läst om en kille som hade ringt och klagat på stimorol eller något annat tuggummi märke, kommer inte ihåg vilket.. På paketet stod det att det skulle vara 25 bitar men istället hade han 20. Så han ringde in och klaga och efter det fick han typ flera paket tuggummi gratis haha :P



Hihi, ja mina drömmar är bäst haha :D Love them!

Idag har jag inte gjort så mycket gumman. Vart på praktiken, sen kom jag hem och pluggade lite.. Resten av kvällen har jag tagit det lugnt hihi. Själv då söt? :D

PUSS fin ♥



2010-05-04 @ 22:15:12
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: zeljka

va synd ändå =/ hade också massa plagg som ja inte visste vad ja skulle göra med så ja skänkte allt haha..



taack, måste få ordning på lite saker fortfarande men men, det får duga haha

2010-05-05 @ 16:03:16
URL: http://zeljka.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha jamen det var nog så. den funkar nu ialalfall :D

2010-05-05 @ 19:41:35
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0