100524

Fan vad jag är trött, helt död är jag och har så jävla ont i magen. har redovisning i svenska nu,lycka till?japp! vi har haft fyra lektioner på att göra ett drama, första lektionen  fick vi 10min,nsta lektion var jag ledig,lektionen där på fattades två st ur gruppen, gången därpå fattades ännu en person ur gruppen planerna gick åt skogen..vi har inget att säga idag,hur fan spelar man upp ett drama utan att säga ngt? som tur är ska jag bara säga "förord" och inget mer.. men nu ska jag tvätta mitt hår,utväxten får det se så jävla äckligt ut men snart är det borta ,oh yes! klippa ska jag också göra, och om 3  veckor är jag fri från skolan. idag däremot ska jag plugga skiten ur mig,har prov imorrn,två på onsdag och ett på torsdag..lucky me ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0