100517

Idag har jag haft en riktigt slappardag, skolan bestod av endast två lektioner. Freesbe och cricket på idrotten, vårat lag segrade båda är vi duktiga eller är vi duktiga ;) haha eller vad säger du Ida som var med i det förlorande laget (jag vet att du följer min blogg) när jag kom hem la jag mig för att kolla ett avsnitt av NCIS, och jag somnade och sov någon timme ,skräll. Vad gör jag nu? Inget har ej mycket denna veckan vilket är jätteskönt, dock blir det en massa plugg i helgen eller kanske inte, då lillebror fyller år samt att det är Vadstena, ingen lust för det sista alternativet men hellre det än plugg hela dagen.

Slutprov i massage på onsdag och jag har hittat min person, Christy M är den lyckliga som ska få en helkroppsmassage, lucky her ;D sist var det även hon som fick en halvkroppsmassage tror hon tyckte om det iaf, denna gången är det inte bara rygg,nacke och rumpa utan även ben,bröst och armar.. enligt mig är det skönast att få rygg&nack massage det är nog det bästa som finns och mest avslappnande jag vet!! Nu hade jag tänkt fota mina köp, min kusin Jelena har frågat två gånger haha älskade kusin :D

xoxo.

Kommentarer
Postat av: ida

HAHA fan va ja hatade dig!!

2010-05-17 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0