VAD DET KAN VARA SVÅRT IBLAND..

...att hitta på en rubrik. det står helt still i mitt huvud så det får vara som det är jag är enormt trött efter en heldag i köket och imorgon är det städning hela dagen i skolan alltså de utnyttjar oss verkligen. tar dit barn för att städa åt de? låter inte så jävla vettigt i mitt huvud,ett år kvar sen är det klart hela skitet är klart då och jag är fri !! kom på att detta är mitt sista sommarlov,fyfan alltså sen börjar det riktiga livet för mig.

idag har jag inte gjort så mycket,började att titta på ett avsnitt av grey's men stack till skövde med bror kort därefter fick med mig lite ska visa det senare och även shoppingen från jkpg ;P har även slått in vanessas present,my bff blir 18 på lördag party party höhöh, well ska se klart på grey's sedan visar jag shoppingen. puss så länge.



såhär såg det ut sist jag städade,baren var mitt område jag trivdes verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0