PRAKTIK,ÖVNINGSKÖRNING,HANDLING & BAKNING

rubriken talar om min dag. praktiken idag gick väldigt segt fanns verkligen inget att göra och mitt knä bara värkte och värkte trodde jag skulle dö när som..jag kom hem och satte mig direkt i bilen (hann ej sova ens) vi körde till skövde eller läs; jag körde till skövde ;) blev perfekta parkeringar också haha pappsen är stolt och tro fan jag också är det

jag köpte det sista inför sanelas present,åker ju till henne imorgon så ska snart börja packa och slå in allt :) det kommer bli så jävla nice (hoppas jag) kom hem och började baka det blev cupcakes ska bjuda på det imorrn då det är min sista praktik dag visst är jag söt? till och med köpt en bukett med röda rosor,får man ens ha de i kök? tror inte men ähs de får väl lägga de i fönstret eller något jag laddar upp BILDBOMB 2 från götet senare,ska bara fixa med lite annat puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0