NÄR ÖGONLOCKEN INTE ORKAR MER

Tror inte jag klarar en enda dag till på praktiken,och klarar nog inte av att se köttfärs sås igen. 300liter köttfärs är inte direkt någon skönhet att titta på och jag har ont i ryggen,mina ögonlock är så tunga och jag känner mig så stressad.. känns som om jag har tusen saker att fixa och göra innan helgen och nästa helg..kommer sluta med att jag har den där syran i magen igen. I helgen åker jag och några till götet och sover på hotell,nästa vecka blir de min babe sanela då hon fyller 18 och jag är ännu inte klar med hennes kära present och det är så jobbigt !! har köpt smågrejerna men den stora grejen är inte klar än,kommer ta mej åratal nej får nog ta med morsan på en shoppingtur för såhär kan vi inte ha det har även bokat massage på studiedagen well,ska ej babbla utan ladda ner musik få det gjort lixom,jag menar måste ju fylla mobilen inför helgen annars glömmer jag det också :P

 


bjuder på en bild från helgen,okej nu ska jag nog sluta le,ser ni vad tandställningen har gjort med mina tänder? EN GLÖGG!!!! ALDRIG I MITT LIV HAFT EN GLÖGG INNAN :(


Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack så mycket! :)



hm.. asså man kan komma in i klubbar utan legg beroende på vilka vakter det jobbar, men trägårn brukar nästan aldrig kolla har jag hört. Man måste se riktigt självsäker ut bara :)

2010-03-04 @ 20:38:29
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0