NÄR JAG MÄRKER ATT JAG BEHÖVER SÖMN

... är då jag skriver en massa fel hela tiden. Sitter här med svenska frågor som vi ska lämna in om ett bra tag men tänkte att jag jobbar gärna hemma då jag inte orkar plugga på ett naturkunskaps prov som jag har på onsdag,vilket är viktigast igentligen? haha provet tycker jag men jag försöker se förbi det då jag hellre vill höja mitt betyg i svenska (!!) än i natur har ett VG i natur tror jag nog om han nu inte bedömmer att jag sover varje lektion. Jag ska snart lägga mig då jag är riktigt trött har övningskört så mycket idag och att köra bil ger trötthet och att sitta i skolan en hel dag ger också trötthet och inte nog med min trötthet har jag återigen tröttat ut mitt knä idag på idrotten...well vet ni ännu ett tecken på att jag är trött? jag babblar skit mycket som typ; nu så ska göra klart ytterligare någon fråga och sedan lägga mig imorgon ska jag visa gårdagens shopping :$ puss och godnatt.


en otydlig bild på mig och vanessa från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0