JAG VILL SÅ HA KÖRKORTET

ångrar mig starkt varför jag inte drog igång med körkortet när jag fyllde 16, hade haft det i min hand just nu. dumma mig alltså!!! här kommer lite bilder från Chris födelsedag,lite efter bilder efter att vi käkat taccos

 
Bil nr 1


Bil nr 2


bil nr 3


bil nr 4


Grattis Chris 18år (fortf hjärna som treåring)


vi i bil nr 1,haha syns det hur trött jag var efter 3.5h sömn ?





Seg med att ladda upp bilderna i know,men bättre sent än aldrig! Det finns en del bilder att visa från olika dagar men tar det lite då och då med tanke på att jag inte har bilder från dagarna och kommer inte få det än på ett tag,men överraskningar är ju kul,nu ska jag "plugga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0