GÖTET ALL DAY LONG

eftersom jag är så pass trött så tvekar jag inte efter en god sömn över huvudtaget, ja jag shoppade men jag är så klantig att jag aldrig testar grejer i affären utan jag köper,testar hemma och sen får de bli som det blir och ja...skorna jag köpte idag ,(de vita från H&M för 99:-) åker tillbaka,för liten storlek :( köpte ett par tights de passade som smöret i ett smörpaket men problemet var att ngn verkar ha tagit sönder de så de har sytt lite åt sidan mellan bena,så det är som en buckla vilket är irriterande som fan,hahaha okej de var inte dyra men varför köpa något sönder? eller något man stör sig på,nej de får helt enkelt åka tillbaka och jag ska helt enkelt sova nu,god natt !


gammal bild på mig och bosnierna <3

Kommentarer
Postat av: elin

Hej!

jag har rensat min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg. Tack.

2010-04-02 @ 00:21:00
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: elin

hej, lämna gärna ditt email ifall du är intresserad av att lägga ett bud.

2010-04-02 @ 12:02:18
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0