EGEN SOVMORGON

imorse när klockan ringde vid sex orkade jag verkligen inte,det var som om sängen bad om att jag skulle ligga kvar och självklart är det min plikt att lyda den så jag stannade kvar, men det blev inte så mkt sovmorgon då telefonen ringde och jag väcktes av det,men jag lyckades somna om.

har precis käkat frukost,en tallrik med filmjölk och flingor haha inte ofta man äter de,men det är väl de bästa jag kan få i mig just nu,idag är det lång dag fast jag börjar kvart i ett :P slutar halv fyra nämligen..ja ni kanske undrar varför jag tog mig en sovmorgon? dels för att sängen bad om det men även för att jag inte orkade med att ha fyra timmars rast jag är så jävla känslig just nu att jag kan börja gråta när som helst,vart som helst. tonårs perioder höhöh nu ska jag klä på mig vi hörs senare idag :)


en bild på mig,maria och helen från 2008 (jag 16år) ,bilden har ej ngt med texten och göra men så de blir lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0