WHAT A DAY

Hello darlings, ska strax lägga in mina två köp. Kan börja med att säga att jag är deprimerad, den bruna tunikan jag köpte här om dagen,eller klänning kalla de vad ni vill hitta den i svart idag och nu vet jag inte vad jag ska göra,ska jag köpa den också men har hittat en annan klänning också och sommaren närmar sig och jag behöver pengarna till annat än kläder,åh ångest och den där shoppingfria månaden?Den gick ju inte så jävla bra alltså haha,den får bli i juli :)

Iaf måste berätta en sak som hände mig idag,jag skulle ju dammsuga huset och mamma och pappa har ju köpt en dammsugare som går på vatten,ni kanske har sett den på reklam H2O dammsugaren.Den har en jävla sugförmåga (det lät dumt kände jag) och vad gör inte jag då?Jo råkar dammsuga upp en strumpa,jag blir helt hysterisk dammsugaren börjat låta jättemycket och den börjar lukta, så jag börjar gråta får ont i magen för lixom det skulle kosta så jävla mkt att skicka tillbaka den och sen betala repationen och vem fan vill jobba för att fixa sånna jävla misstag?Not me iaf,så jag ringer upp kundtjänst och frågar ut hon börjar tjata om filter och jag vet att det inte är filtret så jag säger om hela tiden,haha men är jag inte kung eller?Fick loss strumpan,den hade sugts upp i själva röret eller vad man ska säga.LUCKY ME,vet fan inte hur jag lyckas.

Min lillebror rengjorde bilen, och jag stack till stan för shopping.Kom hem för ca en halvtimme sen var at Helens place och kikade på film,vilken får ni veta snart men jag hade ögongodis hela filmen iaf ;D well ska fota mina köp snart så lägger jag upp,imorgon blir det förmodligen handla med pappa så ska ta och skriva ner allt snart och sen lägga mig,för om vi ska handla måste jag upp tidigt. Hoppas ni haft en underbar dag,för det har jag iaf :)



update 01.28
Lägger upp köp imorgon orkar inte fota och greja är för trött.godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0