VÄRLDENS BÄSTA KÄNSLA

Helvete, i två dagar i rad har jag fått världens bästa känsla. När man börjar gå den där långa sträckan, tänker man "helvete vad långt det är kvar", men när man är framme när man häver i sig de där två glasen med kallvatten då känner man "fyfan vad gött, jag klarade det". Igår gick vi 1h och 20min, samma idag dock ej samma varv. Man hinner prata så jävla mycket på den timmen, helt jävla underbart. Imorgon hade vi tänkt dra in till stan, kolla lite och sedan iväg för att träna. Vi ska börja gymma, :) nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig all svett,bläeh och sedan lägga mig och kolla ett avsnitt av Smalville, sedan sova..hoppas detta underbara väder håller i sig också :) godnatt hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0