SÖMNBRIST

att mina föräldrar och lillebror inte lärt sig vara tysta när de ska åka någonstans så här tidigt på morgonen förvånar mig inte,de sprang in i mitt rum hur många gånger som helst och det är anledning till att mina ögon bränner sönder, verkligen bränner det känns sådär smärtsamt verkligen, sömn är något jag har brist på just nu,kom hem ca tre igår la mig vid halv fyra tiden eller något och så väckte de mig åtta. har iaf bytt lakan på lillebrors säng, ska byta mina och damma mitt rum sen dammsuga allt men fyfan vad roligt då,NOT. Nora kommer vid halv två tiden idag, så det var visst inte "kvällen" som jag skrev igår hehe, vi ska grilla ikväll och fira midsommar som Jessi säger,haha jag firar ej midsommar och jag ska absolut inte sitta och äta sill och rödbetssallad .

utekvällen igår var helt ok,det var mycket folk men ändå inte så mycket som jag trodde antar att all folk håller sig till smögen nu när det är midsommar,och hallå alla affärer är stängda idag och imorgon men seriöst det är ju bara MIDSOMMAR när det är jul är det fan öppet,även nyår,påsk och allt men inte MIDSOMMAR?! Svenskar alltså det är ju för fan något fucking fel på de. iaf igår var det två brudar ute, och den ena såg ut som att vara runt 17år men den andra hon var precis i midjan på mig och såg så jävla ung och oskyldig ut kanske att hon var max 15år..och visst jag bryr mig inte om de är ute på en krog men igår var det massa äldre ute och vad gör inte de två?KLÄNGER på alla gamlingar, de verkligen slickar sig på de och dansar på borden och sen stog det en gubbe,ja han var typ 60 och de står där och dansar med honom alltså seriöst?!!?Vet hennes mamma vad hennes dotter gör?Efter att vi käkat nattmat så ser vi de igen,de går iväg med två blattar-

Och nej har inget imot blattar, för jag själv är utlänning med utländsk bakgrund och inte ens född i Sverige, men seriöst?Dagen efter står det "tjej våldtagen" hur kan de vara våldtäckt när hon frivilligt går med på det?Alltså hon vet vad hon gör för hon var tillräckligt nykter då hon såg att jag och vanessa stirrade och gjorde till sig ännu mer och ställde sig framför oss och dansade, det är hennes fucking fel och hennes morsas som inte håller koll på sin jävla dotter,det är ingen våldtäckt om man går själv med på det och skyll fan inte på att man var full för någonstans i ditt huvud kan man skilja på vad som är rätt och vad som är fel, och nu ska byta lakan vi hörs senare !


jag igårkväll,vid tre tiden trött och sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0