SHOPPING FÖRBUD

Hejsan kära vänner!
Hemma från Götet,varit det ett bra tag faktis :) åkte in till stan en snabbis efter med pappa för beställa en grej som brukar vara slut på lager alltid,verkligen ALLTID och inte bara lager utan även affärer så jag är ute i god tid,det är ändå till en speciell människa det är till !

Götet då, jag har inte köpt med alls mycket men kan visa det lilla jag fick med iaf. När man hör Göteborg så låter det som om det är största shoppingstaden och man förväntar sig att hitta svinmycket,men tyvärr jag kom hem nästan tomhänt jag köpte något bara för att lixom, vem fan kommer hem tomhänt från Götet tänkte jag och så försvann några hundralappar,yes bra ivana! Men så läste jag på en blogg, nämligen Zeljka att hon har satt upp ett shoppingförbud för Juni månad, why not lixom? Det kan ju jag med göra, har gjort av med sjukt mycket pengar den senaste tiden så nu är det dags att sluta. Imorgon köper jag det sista, alltså en kjol som jag beställt från H&M som beslutat sig för ännu längre leveranstid, nämligen v.25 vem fan orkar vänta så jag åker in imorgon och köper den och sen så väntar jag på mina ringar som kommer snart antar jag, den där beställningen är ju gjord innan så det räknar jag inte med men inte en enda grej får hänga med mig hem. Håll tummarna att jag klarar det.

Ska göra mitt bästa, för nu måste jag verkligen spara pengar och inte slänga det på strunt. Jag kan säga att jag är sjukt jävla nervös inför morgondagen :( snälla håll tummarna för mig. Nu ska jag ta och övertala mamma att betala mina H&M grejer samt min kjol haha, hon fick ju trots allt en puss föreut (A) SMELL YA LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0