POWERWALK

Om ca 15min dyker min vän hos mig, vi ska ut och ta en powerwalk vi var uppe på bena imorse vid 10 tiden och gick 3km,nu ska vi gå ca 9km :) duktiga som vi är ! Dock är det så jävla varmt att jag dör,vill knappt gå utanför dörren och ja,jag klagar vill ha lite regn just nu är trött på att svettas sönder hela tiden haha, klagar på typ 25 grader när det är tio gånger värre när jag är där nere (balkan), men det är annorlunda där nere värmen är på ett annat sätt och här i sverige på sitt sätt. Well nu har 2veckor gått av lovet och jag har inte läst ut teoriboken än (på min andra gång) gissar på att jag ska ta igen allt ikväll, ska läsa några sidor för nu börjar jag få panik riktig jävla panik och är trött på att inte ha körkortet hos mig, fattar inte varför jag skjuter upp det hela tiden när jag vill ha det så jävla mycket herregud.. nej nu ska jag sätta upp håret och dricka något och dra på mig strumpor ,vi hörs ikväll.


en bild på mig från torsdagens utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0