MY WEEKEND.

Hello darlings, i'm back on track. Har haft en kort paus från bloggen. Varade inte länge,men har lugnat ner mig lite och försökt tränga bort saker och ting som hänt. Försökt lösa saker och ting som hänt, och så blev det perfekt att mamma och pappa samt lillebror åkte bort i helgen, fast det klart jag saknade mamma fast hon bara var borta över en natt,haha :D morsgris!

Min helg tillbringades med Moa och Ida, vi kikade på skräck på lördagen Sandra joinade oss, sedan åkte vi ut och åkte bil. Moa har tagit körkort,vem fan trodde den pilutten skulle få körkort hon är så liten ju haha (ta ej illa upp mois) ,men hon är grym på köra :) iaf vi åkte iväg till en fest som totalt blev misslyckad väljer att inte dra upp det som hände anyway, vid fyra låg vi i sängen hos mig. Gick upp vid ett tiden och gjorde frukost,de sov dock till två :P haha apor. Sen kolla vi på ytterligare en rysare dock var den inte så jävla skräck ändå och resten av söndagen tillbringades med de också, vid ett tiden var jag trött och grinig och tyckte inte det minsta var kul haha sorry guys, så är det när jag är trött iaf :) Well i helgen väntar det ännu mer roligheter :D


frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0