KÖRKORTET,JAG VILL HA DIG

Jag är så sjukt sugen på att ha det där jävla körkortet i min hand, att hålla det och se datumet på och allt det där åh,snälla nån vad jag vill ha det. Har gjort några frågor nu och ska inte direkt säga att det gick super då jag hade facit brevid mig men någonstans vid hälften hade jag nog rätt,det är de här teoriprovet jag är så pass orolig över och kommer inte kunna släppa det för det känns som om jag aldrig kommer få körkortet pga teoriprovet,fan också. Ska läsa ut boken imorgon på väg till skolan,det borde jag hinna och nu däremot ska jag sova, ska somna till ett avsnitt av NCIS Los Angeles ett ny serie jag fastnat för då One tree hill har uppehåll.

Imorgon börjar jag sent, om jag ens går det vill säga. Är ju fan fortf sur över att jag kunde haft ett MVG i betyg men att hon inte sa något förens betygsnacken, åh blir så sur hoppas att Gud ger henne lite förnuft så att hon sätter de där MVG ändå, haha våran studievägledare blev lite förvånad när jag råkade säga högt att jag får 500:- för varje MVG "va?! får du 500kr för varje MVG ?!" haha,min bror är bara för bäst han vet att det inte blir många darför har han sagt det också :P,bättre något än inget :D God natt mina vänner .



Kommentarer
Postat av: neli

Hej hjärtat ♥



Aaw, va söt du är hihi. Nej, men det har vart så mycket tankar kring skolan nu så jag har inte haft tid till bloggen alls typ. Mår lite dåligt eftersom jag inte vet riktigt vad jag ska göra :( Ligger mellan en jättejobbig sits då jag har min familj också som är inblandade i det här så jag kan inte ta det här beslutet själv. Usch, får se hur det kommer gå!



Hihi, ja jag har en rätt fin färg nu faktiskt efter all solning. Jag blev skitbränd :P Men då solade jag typ varje dag och verkligen njöt av varje sekund, minut och timme ute i solen :P Vill ha så fint igen :( Känner att färgen håller på att gå bort snart. Tråkigt :( Buhu!! Haha. JA! Det har regnat massor nu dessa dagar. Det är ju helt sjukt. Och nere i Juggan är det typ Afrika värme.. 34-40 redan. Mamma pratade med våra släktingar där nere och dem sa att det är skit varmt!



Gud va tråkigt det där med naglarna! Men va ska man göra.. Det känns som att man inte kan ha naglar när man jobbar haha :P



Haha, vad heter hålan som din morbror bor i då? Vi bor också i en liten skithåla som heter Kustilj. Jag dör av att va där.. Folk är så konstiga där nere. Och dem gillar ju verkligen att snacka skit! Speciellt om oss som kommer från Sverige. Dem säger att vi tuffar oss och visar oss rika osv... Idioter!



Aaaw, va snäll du är! Tack så jättemycket srce ♥ Jag hoppas också på det bästa för jag mår verkligen inte bra av det här. Haha, men stackare.. Äsch, din tid kommer också gumman :D Det är bättre att du inte tog studenten nu för tiden går jättesnabbt och tänk dem som har tagit studenten nu, hur mycket dem kommer vilja ta det igen sen? Men då kan dem inte :D Men då är du en av dem som tar hihi. Din student kommer vara underbar gumman ♥ Det är verkligen en super dag! Oj va jobbigt med tandställningen :( Hur är det nu? Hoppas bättre!



Jo, det är bara bra med mig.. Lite seg bara på grund av detta jävla väder. Regnar och regnar ju hela tiden :( Ja, jag har också hört att nelly har öppnat outlet i Borås. MÅSTE MÅSTE DIT JU :D Synd bara att man inte var där förra lördagen då det var 50-70 procent på hela sortimentet :( Vi kanske ses där haha :D Who knows!!



PUSS gumman ♥

2010-06-09 @ 13:00:05
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Hej draga ♥



Ja, vi får helt enkelt se hur det kommer bli med det här. Jag har iaf bestämt mig.. Jag skiter i tentan imorgon och åker till mina föräldrar istället. Känner verkligen inte för att gå dit och sen sitta där och titta på mina papper som jag inte skrivit på.. Mår fan ännu mer dåligt då :( Vill bara bort från Jönköping nu känner jag så jag slipper tänka på skolhelvetet!



Haha, tro mig jag är väldigt rastlös när jag sitter ute och är inte tålig heller, men jag känner att jag MÅSTE sitta ute och få färg för jag vet hur bra jag mår av det efteråt då jag känner mig brun och snygg haha :D Pressar mig själv typ haha. Och det ger resultat.. Sen kan du ju alltid ligga ute i solen med musik. Det är ju något av det bästa som :) Att njuta av härlig musik och drömma sig bort!



Jaha okej hihi. Känner inte igen den namnen :/ Men de är inte samma land heller, så inte konstigt haha :P Bihac tror jag ifs låter lite bekant!



Ja, gumman det är så som alla säger. Det sista året går sjukt snabbt. Man blir nästan chockad när man står där dagen innan studenten.. Du får se :) Kommer bli en riktig härlig känsla! Studenten är en av dem bästa stunderna i vårat liv. Sen kommer körkortet och när man får familj haha :D Det kommer jag ihåg att min kompis sa till mig en gång och jag måste hålla med om att det är så :) Och på tal om körkortet gumman, det är bara att kämpa på! Du kommer få dit körkort förr eller senare! Jag trodde ALDRIG att jag skulle få mitt, men där ser man.. Har haft det nu i 2 år tror jag :S Lite mer till och med.. Var en jätterolig tid i mitt liv då jag stortrivdes med min körskollärare. (Han var sjukt snyggt också om jag får säga så haha) Ska nog besöka dem imorgon när jag åker till mamma och pappa :)



Ooh, stackare :( Hoppas att det går över snart! Jobbigt när det gör ont och sen när du inte kan somna på nätterna heller. Usch!



Haha, vilken söt bror du har :D Min bror bor också i Borås vafan :P Haha. Och killar är ju såna, inte så speciellt bra på att leta kläder ne :P Om det hade vart syster så hade det ju vart en annan grej :) Gud jag måste verkligen dit någon dag! NELLY OUTLET HERE I COOME ♥♥



Aaaw, tack så mycket gullunge ♥ Jag älskar min nya kavaj. Kommer definitivt användas flitigt i sommar. Längtar tills det fina vädret kommer tillbaka så jag kan använda den :)



PUSS mala ♥

2010-06-09 @ 19:14:41
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Marina

Läs igenom boken ordentligt två-tre gånger så fixar du det!

2010-06-09 @ 21:56:02
URL: http://trupinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0