GOD MORGON

Vaknade vid halv nio idag, och hade panik trodde jag hade missat bussen och slängde mig efter min mobil för att kolla varför inte larmet har ringt..sen kom jag ju på "jag har sommarlov", det känns bra att säga det för jävla bra faktis,men vart fan är känslan? det kanske tar tid att vänja sig vid tanken att man nu inte ska ha skola på två månader, och fyfan vilken äcklig känsla man kommer ha sen när man börjar och går konstant i skolan i flera veckor (till nästa fattiga lov) ska ta vara på denna tid mitt sista sommarlov faktis !

hade tänkt gå ner och äta lite frukost och sedan ta tag i mitt rum och storstäda det, byta lakan,gardiner,tvätta fönster,damma,dammsuga och moppa dock vet jag inte riktigt om jag orkar göra det idag det är ju ändå första dagen på sommarlovet för fan :P då ska man inte göra ett skit men vi får se ska sätta igång nu annars blir det aldrig av ju, vi hörs senare under dagen :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0